Průběh a pravidla služby Telf
- Zákazník si na stránkách www.telf.cz objedná kurz dle požadované úrovně a lektora po telefonu dle požadované délky volání. (Např.: začátečníci a Telf 5)
Zákazník obdrží potvrzení o úspěšné objednávce.
- Doporučujeme zákazníkovi zvolit si časové rozmezí pro volání lektora. Lektoři jsou k dispozici mezi 7:00 a 18:00 (po individuální domluvě možnost volání mimo stanovenou dobu). Pokud si zákazník nezvolí časové rozmezí, lektor mu bude volat v libovolnou dobu v rámci výše uvedených časů.
- Podklady pro studium budou zákazníkovi zaslány emailem zdarma.
- Služba Telf – výuka po telefonu – začíná každé pondělí.
- Zákazník obdrží informační e-mail s detaily svého kurzu před jeho začátkem, nejpozději v první den služby Telf.
- Pokud si zákazník zvolil časové rozmezí pro volání, ať už vyplněním rozvrhu volání na stránkách telf.cz, nebo telefonicky na čísle: 773 885 885, považuje se tento rozvrh volání za závazný na dobu předplatného služby Telf, tj. na 5 týdnů.
- Zákazník si může na čísle 773 885 885 dohodnout změnu rozvrhu. Platnost nového rozvrhu začíná 24 hodin od přijetí zákazníkova požadavku. Do té doby je v platnosti stávající rozvrh. Poskytovatel se snaží zachovat výuku se stejným lektorem, jakého měl zákazník před změnou rozvrhu, nemůže ji ale garantovat.
- Zákazník může na čísle 773 885 885 zrušit výuku s okamžitou platností na část předplaceného období, nebo na celé období. Storno poplatek za každý den zrušené výuky je 20 Kč.
- Zákazník je povinen případné změny rozvrhu, přerušení či ukončení výuky řešit prostřednictvím poskytovatele na čísle 773 885 885. Na změny, které byly provedeny bez vědomí poskytovatele, nelze brát zřetel.
- Zákazník má v ceně služby Telf dva pokusy lektora dovolat se mu. Pokud zákazník nepřijme volání lektora ani na podruhé, výuka v daném dni propadá bez nároku na náhradu nebo vrácení peněz.
- Zákazník má možnost objednat si na čísle 773 885 885 třetí pokus lektora dovolat se mu. Toto rozšíření služby stojí 175 Kč na období předplatného, tj. na 5 týdnů.
- Pokud zákazník zmeškal lektorovo volání, má možnost volat lektorovi nazpátek, ovšem bez záruky, že se lektorovi dovolá a bez náhrady nákladů na volání.
- V případě, že volání neproběhne vinou lektora, zákazník má nárok na náhradní volání, prodloužení volání o dobu neuskutečněného volání, nebo na vrácení peněz za neuskutečněné volání.
- Všechny neuskutečněné lekce musí být nahrazeny do konce předplatného. V případě, že se zákazník nedomluví na náhradě v rámci předplaceného období, neuskutečněné lekce propadají bez nároku na další náhradu či vrácení peněz.
- Pokud zákazník není s lektorem spokojen, má právo požádat na čísle 773 885 885 o změnu lektora.
- Slevy nejsou kombinovatelné se zkušebním týdnem zdarma.